Automatisering og integration i dansk forsikring

KORT OM PROCESS FACTORY

Process Factory blev etableret i 2007 og har siden grundlæggelsen samarbejdet med danske forsikringsselskaber  om at udvikle IT-løsninger, der håndterer de komplekse danske integrationer. Siden har virksomheden udviklet sig, således at vi i dag har kapaciteten til at bistå med konsulenter og konsulentydelser til udvikling af alle typer af forretningskritiske IT-løsninger.

Selskabet har siden 2015 været ejet og ledet af Susanne Møllegaard og Poul Erik Krogh.

Susanne, CEO

Process Factory - Poul Erik Krogh

Poul Erik, CTO

FORSIKRING ER VORES HJEMMEBANE

Vores passion er skadesforsikring, og vores mission er at udvikle forretningskritiske IT-løsninger, som styrker de danske forsikringsselskabers konkurrenceevne i et marked med stigende efterspørgsel efter digitalisering.

Dette gør vi gennem praksisnære, effektive og agile IT-projekter, som gør det muligt for vores kunder at realisere gevinsterne ved deres digitale strategi.

Vores kernekompetence er en dyb indsigt i skadesforsikringsbranchens værdikæde, processer og stakeholders og en unik forståelse for de udfordringer og muligheder, som vores kunder står overfor, når markedsbehov og regulering ændrer sig. Denne indsigt og forståelse gør os i stand til at give en stærk sparring til vores kunder og bistå med at finde frem til gode, praktiske løsninger, der fungerer optimalt for kunder og medarbejdere.

Vores omfattende erfaring med at skabe værdi for vores kunder gør os til den naturlige samarbejdspartner for ethvert skadesforsikringsselskab i Danmark.

VI SAMARBEJDER PÅ JERES BETINGELSER

Agilitet og lean processer er nøgleingredienserne i et samarbejde med os.

Vi lægger vægt på, at alle vores udviklere har kompetencer og mandat til at træffe de relevante beslutninger sammen dig og din forretning. Vi tror på, at det skaber de stærkeste løsninger med den højeste kvalitet – og uden unødigt overhead.

VORES TRACK RECORD BEKRÆFTER DET

Siden 2007 har Process Factorys systemer automatiseret og digitaliseret arbejdsprocesser hos mere end 50% af Danmarks forsikringsselskaber og deres samarbejdspartnere. Det er blevet til millionvis af transaktioner, som er med til at sikre stabilitet og kvalitet i selskabernes kundebetjening. En tillidserklæring, som vi sætter en ære i at leve op til – hver dag.