Det er officielt! Danske forsikringsselskaber slår konkurrenterne

Af Maja Skipper Danske forsikringsselskaber har styr på deres omkostninger. De forstår forsikringskundernes risikoprofiler og ved, hvad kunderne vil have. Vi oplever det […]

Bettina Kyhl indtræder i bestyrelsen: ”Process Factory har et kæmpe vækstpotentiale”

Process Factory er på en vækstrejse, og vi har ambitioner om at være den mest anerkendte specialiserede it-udviklingspartner i den danske forsikringsbranche. Det […]

Susanne Møllegaard er gæst på Aisa InsurTech Podcast

“Forsikring handler om hjælpe mennesker, så de kan hjælpe flere mennesker.” Susanne Møllegaard, CEO, Process Factory Selv når man snakker om InsurTech, så […]

Strategisk prioritering baner vejen for digitale løsninger, der vinder markedsandele

Der er tryk på digitaliseringen i forsikringsbranchen. Forsikringskunderne skriger på selvbetjeningsløsninger. Konkurrencen på digitale platforme intensiveres.

Gode brancheløsninger gør danske forsikringskunder til Nordens mest tilfredse

Igen i år har EPSI målt kundetilfredsheden hos de nordiske forsikringskunder og det giver en flot første plads til den danske forsikringsbranche. F&P […]

Ses vi til årets Future Tech konference på Forsikringsakademiet?

Forsikringsakademiets Future Tech konference er en god anledning til at få sat kompasset for de kommende års forretningsudvikling. Her bliver der nemlig sat […]

Danmarks digitale førerskab kalder på lokal markedsekspertise

Af Susanne Møllegaard, CEO, Process Factory Danmarks førerposition er et resultat af innovative virksomheder og et tæt og forpligtende samarbejde på tværs af […]

Wordcloud med citater fra Process Factorys kunder

Der er meget, vi kan lære af vores kunder

Det er vores vision at udvikle forretningskritiske IT-løsninger, der styrker selskabernes konkurrenceevne. For at opnå dette, arbejder vi løbende på at uddybe forståelsen af vores kunders nuværende og fremtidige behov.

Forsikringsbranchens kundetilfredshed ligger i top

Af Susanne Møllegaard, CEO, Process Factory Igen i år viser den danske forsikringsbranche, at det ambitiøse fokus på kunderejsen betaler sig. Skadesforsikringsbranchen har […]

Digitaliseringspolitisk udspil fra F&P

Realisering af forsikringsbranchens ambitiøse digitaliseringsagenda afhænger ikke kun af teknologi og antallet af it-udviklere i branchen, men også af Danmarks digitale infrastruktur. Med […]

Danmark kan mere, men mangler digital sammenhæng

Af Susanne Møllegaard, CEO, Process Factory Regeringens ambition om Fremtidens Danmark mangler digital “højde”. Det påpeger Sigrid Floor Toft, digitaliseringspolitisk chef hos Forsikring […]

Kom hurtigt i gear til et velkørende partnerskab

Der bliver mere fokus på forretningsværdi, når teknikken spiller. Mange partnerskaber får aldrig rigtigt sluppet håndbremsen. Det skyldes ofte bøvlede processer, uenighed om […]

Forsikringsselskaber speeder op for partnerskaber

Af Susanne Møllegaard, CEO, Process Factory Der er rift om kunderelationen ikke mindst når det gælder forsikringer. Derfor ser vi også en stigende […]

Guidewire Certified Associate

It is a great pleasure for Process Factory to announce that two of our accomplished consultants have earned the following designation: Associate Certification […]

Købstædernes samarbejde med Jyske Bank

Vi er stolte af at være en del af Købstædernes vækstrejse, og at have muligheden for at understøtte deres partnerskabsstrategi med Jyske Bank. […]

Klar med Undo:Kør

Undo har udviklet en ny og smart måde at tænke bilforsikring på, som måler din kørsel og baserer din forsikringspris derpå. Det er en […]

Klar til indsats mod vanvidskørsel

Folketinget har vedtaget ny lovgivning, som bl.a. skal medvirke til at skærpe indsatsen mod vanvidskørsel. Dette medfører behov for, at alle forsikringsselskaber med […]

Process Factory announcing two new clients OneLogic Skadehistorik

Endnu stærkere fællesskab om OneLogic Skadehistorik

Vi er stolte og glade over at kunne byde endnu to kunder velkommen på OneLogic Skadehistorik. OneLogic Skadehistorik er et eksempel på, at […]

Skadehistorik Version 3.0 – nu bliver det vigtigt

Flere og flere selskaber benytter sig af den nye digitale mulighed for at indhente skadehistorik om kunder. Til september går sidste fase i […]

Must-have integrations in Danish insurance

Danish insurance is highly digitalized due to a public digitalization strategy as well as the effort of the industry itself to develop a […]

Ny version af forsikringsguiden – til lykke

Til lykke til danske forsikringsselskaber og forsikringskunder med den nye version af forsikringsguiden. Den er nu blevet et superrelevant og brugbart værktøj i […]

Digital skadehistorik – er det relevant for jer?

Digital adgang til nye kunders skadehistorik giver en række umiddelbare fordele for de selskaber, der er tilmeldt Forsikring og Pensions løsning: – Bedre […]

Velfungerende integration til det digitale motorregister – har I det?

En velfungerende integration til det digitale motorregister (DMR) er helt central for selskaber, der ønsker at tilbyde motorforsikring. Samtidigt er det et lukket […]

Seks megatrends, der forandrer forsikring

Af Susanne Møllegaard, CEO, Process Factory Så er The InsurTECH Book endelig på gaden. Et værk, der i sin helhed giver et billede […]

“Where is Danish Insurance and Pension heading?”

Svaret på dette spørgsmål vil en enestående palette af talere fra branchen være med til at give dig den 22. juni kl. 8.30-12.00. […]

Derfor er danske forsikringsselskaber digitale

Af Susanne Møllegaard, CEO, Process Factory Den danske forsikringsbranche er faktisk ret godt kørende, når det kommer til digitalisering af processer. Også når […]

Der er masser af guld og grønne skove i forsikring

Af Susanne Møllegaard, CEO, Process Factory For en måned siden havde jeg fornøjelsen af at holde et indlæg om Key Insurtech Trends Challenging the […]