Vil du med på en udviklende vækstrejse, som vores nye Business Analyst med speciale i forsikring?

Du vil være en central person i hele kunderejsen, fra indledende behovs- og forretningsanalyser til tilbudsgivning, udvikling og løbende procesoptimering. Samtidigt er du en af de primære personer på tværs af vores leveranceteams i Sales, Operations og Tech for at sikre, at vi leverer, hvad vi lover vores kunder.

Det, der gør dig helt særligt, er din viden indenfor forsikringsbranchen, som tilføjer ekstra værdi til os alle.
Du vil få et job med stor indflydelse, innovation og mulighed for at bringe dine erfaringer i spil internt og eksternt. Et job hvor din primære tid omhandler kundens behov, og hvor du i tæt samarbejde med hele organisationen sikrer en stærk, innovativ og kvalitetssikret leverancekæde.

HVAD TILBYDER VI

Vi er en spændende vækst virksomhed med højt til loftet, fokus på udvikling og sparring.

Vi gør noget ud af at fejre vores succes’er og har altid plads til uhøjtidelig hygge på kontoret. Derudover har vi en super god kantineordning samt en on-going turnering i bordfodbold. Dagligdagen er dynamisk med skiftende udviklingsprojekter og et tæt samarbejde med alle vores kunder.

Vi udvider teamet, og du skal selv være med til at opbygge indholdet i dit job. Opgaverne spænder bredt og indeholder b.la.:

  • Værdibaseret kundedialog og sparring
  • Forretningsanalyser og løsningsafklaringer
  • Kundemøder inkl. demo af egenudviklede produkter
  • Facilitering af workshops og kundemøder
  • Salgs- og driftssupport, samt opgaveledelse og prioritering
  • Udarbejdelse af produktbeskrivelser
  • Kvalitetssikring af estimater og rapportering

Vores kultur er præget af højt kundefokus og professionalisme – og som medarbejder bliver du involveret i virksomhedens udvikling og retning. Vi har en flad organisation, hvor dine ideer bliver værdsæt, og vi hurtigt kan omsætte beslutninger til handling.

Vi tror på, at de fleste trives bedst med frihed under ansvar, og en individuel tilgang til udvikling. Det betyder, at du selv er med til at bestemme, hvor dit potentiale bringer dig hen. Vi skal nok bakke op med sparring, kompetenceudvikling og spændende opgaver.

Du skal søge jobbet, hvis du

  • Motiveres af at have en bred rolle, du selv skal opbygge i samspil med dine kollegaer
  • Trives med kundekontakt og en fleksibel hverdag med mange bolde i luften
  • Har erfaring fra forsikringsbranchen, f.eks. Police, Skade eller IT
  • Har et struktureret mindset og ser løsninger i komplekse problemstillinger
  • Ønsker at bruge dine kompetencer bredt i forsikringsbranchen
  • Har erfaring med forretnings- og procesanalyse
  • Trives med at blive udfordret i nye projekter og områder

LIDT OM PROCESS FACTORY

Process Factory er en it-udviklingspartner og konsulenthus, der er ekspert i danske landelags integrationer, har stærke forretningskompetencer, og forstår forsikringsbranchen indefra – en kombination der ikke findes nogen andre steder.

Vores konsulenter er dygtige til alt det tekniske, men først og fremmest er vi som team dygtige til at møde kundernes forretningsmæssige og tekniske behov og skabe værdi gennem et agilt, fleksibelt og tillidsfuldt samarbejde. Det skaber et stærkt fundament for vores rådgivning, leverancer og support.

Vores team består af projektledere, IT-arkitekter og softwareudviklere, der siden 2007 har været med til at optimere hele den danske forsikringsbranche. I 2020 blev vi kåret som Børsen Gazelle og vi forventer at fortsætte vores vækstrejse.

Læs mere på vores hjemmeside.

SPØRGSMÅL OG ANSØGNINGSPROCEDURE

Hvis du har spørgsmål, så kontakt Maiken Russ på mobil 21 37 68 03 eller på email msr@process-factory.dk

Er du vores nye kollega, så send os din ansøgning snarest, i da vi løbende holder samtaler med kandidater.

Arbejdssted: København V
Starttidspunkt: Efter aftale
Ansøgningen sendes til: info@process-factory.dk