ØNSKER DU AT OPBYGGE DIN EGEN STILLING – SÅ ER DU MÅSKE VORES NYE PORTFOLIO MANAGER?

Vil du være med til at løfte forsikringsselskabernes digitale muligheder?

Søger du et job med stor indflydelse, innovation og mulighed for at bringe dine erfaringer i spil både internt og eksternt?

Vi ønsker at udvide holdet med en Portfolio Manager, som i tæt samarbejde med vores Service Delivery Manager samt it-udviklere, skal sikre en stærk og kvalitetssikret leverancekæde. Jobbet er en nyoprettet stilling, hvorfor der vil være stor mulighed for at præge rollen.

Process Factory er ikke som andre it-konsulentvirksomheder. Vores konsulenter er dygtige til alt det tekniske, men først og fremmest er vi som team dygtige til at møde kundernes forretningsmæssige og tekniske behov og skabe værdi gennem et agilt, fleksibelt og tillidsfuldt samarbejde. Det skaber et stærkt fundament for vores rådgivning, leverancer og support.

Du skal søge jobbet, hvis du

  • Er en teamspiller, som gerne deler ud af din viden

  • Har et struktureret mindset og samtidigt ser løsninger i komplekse problemstillinger

  • Har erfaring med projektledelse

  • Har kendskab og erfaring fra forsikringsbranchen

  • Motiveres af at have en bred rolle, du selv skal opbygge

  • Trives med opfølgning og rapportering

  • Kan lide at arbejde selvstændigt med opgaverne og ikke er bange for at kaste sig ud i nye projekter

Hvad tilbyder vi

Et spændende job, i en vækst virksomhed med højt til loftet, fokus på udvikling og sparring, en god kantineordning samt en ongoing turnering i bordfodbold. Dagligdagen er dynamisk med skiftende udviklingsprojekter, løbende driftshåndtering og et tæt samarbejde med vores kunder.

Da stillingen er ny, skal du selv være med til at opbygge indholdet. Opgaverne spænder bredt fra at skabe overblik og fremdrift af hele porteføljen, sikre korrekt faktureringsgrundlag, driftssupport og prioritering, samt sparring på løsningsbeskrivelser og estimater og diverse ad hoc opgaver.

Vores kultur er præget af højt kundefokus og professionalisme – og som medarbejder bliver du involveret i virksomhedens udvikling og retning. Vi har en flad organisation, hvor dine ideer bliver værdsæt, og vi hurtigt kan omsætte beslutninger til handling.

Vi tror på, at de fleste trives bedst med frihed under ansvar, og en individuel tilgang til udvikling. Det betyder, at du selv er med til at bestemme, hvor dit potentiale bringer dig hen. Vi skal nok bakke op med sparring, kompetenceudvikling og spændende opgaver.

Lidt om Process Factory

Process Factory er en it-udviklingspartner og konsulenthus, der er ekspert i danske landelags integrationer, har stærke forretningskompetencer, og forstår forsikringsbranchen indefra – en kombination der ikke findes nogen andre steder.

På nuværende tidspunkt er vi 15 kollegaer i Process Factory. Vores team består af projektledere, forretningskonsulenter, IT-arkitekter og softwareudviklere, der siden 2007 har været med til at optimere hele den danske forsikringsbranche. I 2020 blev vi kåret som Børsen Gazelle og vi forventer at fortsætte vores vækstrejse.

Vi tilbyder en arbejdsplads med attraktive og lyse rammer på 5. sal i Energiens Hus med udsigt udover søerne. Adressen ligger centralt på Frederiksberg lige ved Rosenørns Allé og Forum metrostation.

Spørgsmål og ansøgningsprocedure

Hvis du har spørgsmål, så kontakt Maiken Russ på mobil 21 37 68 03 eller på email msr@process-factory.dk

Er du vores nye kollega, så send os din ansøgning snarest, i det vi løbende holder samtaler med kandidater.

Arbejdssted: Frederiksberg

Starttidspunkt: Efter aftale

Ansøgningen sendes til: Info@process-factory.dk