OneLogic EASY

Arbejder du med arbejdsskade?

Med OneLogic EASY kan du slippe for arbejdet med at indtaste EASY-anmeldelser og oprette interessenter. I stedet kan du bruge din tid og faglighed på at bistå de skadelidte proaktivt og sikre den bedste styring af økonomien.

Det skaber værdi for dig, dit selskab og jeres kunder.

Effektiv integration til EASY

OneLogic EASY er den nemmeste måde at integrere til EASY-systemet. Integrationen sikrer, at alle arbejdsskadeanmeldelser, berigtigelser og bilag bliver hentet automatisk og matchet med jeres kundeportefølje.

Er alt som det skal være, sørger OneLogic EASY for automatisk oprettelse af interessenter og skader. Er der brug for menneskelige øjne på anmeldelsen, bliver den leveret til manuel behandling.

Automatisering af arbejdsskader

OneLogic EASY automatiserer tastearbejdet, så du kan fokusere på den faglige kompleksitet og glæde dine kunder med hurtig og nærværende respons.

Udover basis-løsningen, som automatisk opretter arbejdsskader og interessenter, tilbyder OneLogic EASY en udvidelse, som fuldautomatiserer bagatelskader.