Skip to main content

Projektkoordinator med kendskab til IT og forsikringsbranchen

Kender du forsikringsbranchen indefra, og vil du være med til at bidrage til digitalisering og samarbejde på tværs af den?

Har du et skarpt overblik og et stort servicegen samtidig med, at du har målet for øje? Trives du med planlægning og service, og er du god til at få ting til at ske?  

Så skal du læse med her. Vi leder nemlig efter en ny kollega til en nyoprettet stilling som projektkoordinator, der kan hjælpe med at skabe overblik over vores mange opgaver og binde enderne sammen i dagligdagen.

Vores ambition er at være forsikringsbranchens foretrukne IT-udviklingspartner, og vi har brug for dig til at gøre ambitionen til virkelighed. 

Hvad får du?

Et dynamisk job med skiftende udviklingsprojekter, løbende driftshåndtering og et tæt samarbejde med vores kunder. Desuden får du kollegaer, der værdsætter samarbejde og altid er klar til at hjælpe.    

Vi er en vækstvirksomhed med højt til loftet og fokus på udvikling og sparring. Vi tror på, at mennesker trives bedst med frihed under ansvar og en individuel tilgang til udvikling. Det betyder, at du selv er med til at bestemme, hvor dit potentiale skal bringe dig hen.  

Vi lover at bakke dig op med sparring, kompetenceudvikling og spændende opgaver. At vi også har en god kantineordning, samt en ongoing turnering i bordfodbold og mange andre sociale arrangementer er et ekstra plus.  

Vores kultur er præget af højt kundefokus og professionalisme – og som medarbejder bliver du involveret i virksomhedens udvikling og retning. Vi har en flad organisation, hvor dine ideer bliver værdsat, og vi hurtigt kan omsætte beslutninger til handling.   

Ansøgning

Arbejdssted: Vesterbro
Starttidspunkt: Snarest – Samtaler forventes afholdt i august måned

Ansøgningen sendes til: info@process-factory.dk

Har du spørgsmål?

Kontakt Maiken Russ
Mobil: 21 37 68 03

Hvem er du?

Som person er du proaktiv og kan omsætte ord til handling. Du skal kunne lide at arbejde selvstændigt og drive dine egne opgaver, men også være fokuseret på at samarbejde for at få teamet i mål. Du er struktureret og organiserer dit arbejde, så projekter, kunder og kollegaer følges hele vejen til slutlinjen. 

Erfaring fra forsikringsbranchen og med IT-projekter er vigtigt, for det er nemlig dig, der skal holde overblik over alle trådene i vores kundeprojekter og få styret dem i mål sammen med dine fremtidige kollegaer.  

Vi forestiller os, at du kan nikke genkendende til følgende kvalifikationer: 

  • Finder motivation i planlægning, struktur og koordinering
  • Trives med kundekontakt og at have en bred kontaktflade internt såvel som eksternt
  • Proaktiv – har et energisk drive og vægter en positiv dialog højt
  • Gode kommunikationsevner på både dansk og engelsk, i skrift og tale
  • Hjælpsom, glad, beslutningsdygtig og god til at arbejde struktureret
  • Administrativt stærk med godt kendskab til gængse systemer/værktøjer

Hvad søger vi?

Vi er en organisation, der kombinerer viden om forsikringsteknik og –processer med IT-faglighed. 

Du vil blive en del af vores Customer Relations team, hvor dette er særlig tydeligt, og du skal arbejde tæt sammen med vores erfarne kunde- og projektansvarlige om at levere rettidige løsninger i høj kvalitet til vores kunder.  

Stillingen indeholder en stor andel af projektkoordinering og leverancestyring, og det er derfor vigtigt, at du har erfaring med at have en koordinerende og administrativ rolle. Din hverdag vil byde på flere forskellige typer af opgaver, og vi lover dig, at den aldrig bliver kedelig.

Ingen dage er ens, men dine hovedopgaver bliver:

  • Løbende koordinering af opgaver og projekter internt samt eksternt
  • Skriftlig og mundtlig kundekontakt med en bred kontaktflade
  • Oprettelse og vedligeholdelse af kundedata samt netværk
  • Fakturering og rapportering
  • Administrative opgaver indenfor kundeområdet

Lidt om Process Factory

Process Factory er en IT-udviklingspartner og et konsulenthus, der er ekspert i integrationer til det danske landelag, har stærke forretningskompetencer, og forstår forsikringsbranchen indefra – en kombination der ikke findes nogen andre steder. 

Vores konsulenter er dygtige til alt det tekniske, men først og fremmest er vi som team dygtige til at møde kundernes forretningsmæssige og tekniske behov, samt skabe værdi gennem et agilt, fleksibelt og tillidsfuldt samarbejde. Det skaber et stærkt fundament for vores rådgivning, leverancer og support. 

Vores team består af passionerede mennesker med forskellige baggrunde, der hver især styrker holdet på deres måde. Et hold der siden 2007 har været med til at optimere den danske forsikringsbranche. I 2020 blev vi kåret som Børsens Gazelle, og vi er siden fortsat på vores vækstrejse.