MØD TEAMET BAG PROCESS FACTORY

Drivkraften bag Process Factory er vores dygtige team bestående af forretningskonsulenter, IT-arkitekter, udviklere og projektledere, som bruger deres faglige viden og indsigt i forsikringsbranchen til at hjælpe vores kunder med rådgivning og holdbare IT-løsninger.

Du finder ikke mange jakkesæt hos os, men til gengæld er der altid en god tone og høj faglighed.

Process Factory - vi får brikkerne til at passe sammen.
Susanne Møllegaard, CEO

SUSANNE
CEO

”Forsikringsbranchen står midt i en ambitiøs digital transformation. Jeg tror på, at vi ser ind i en fremtid, hvor digitale processer bliver standard, mens den personlige service i samspil med evnen til at produktudvikle bliver nøgledifferentiator.  Det betyder forøgede krav til et agilt, dynamisk og robust it-setup. Samt en strategisk it-udviklingspartner, som har dybdegående forretningsforståelse og teknisk viden. Det er nemlig i den kombination, at vi finder de bedste løsninger. Sammen med vores dygtige konsulenter, er det min ambition at skabe løsninger, som styrker danske forsikringsselskabers konkurrenceevne på denne rejse”.

Carsten, IT-konsulent

CARSTEN
IT-KONSULENT

”Processerne er det væsentligste, mere end hvilken teknologi man bruger, og det er vigtigt at forstå den forretningsmæssige side af opgaven. Det er tilfredsstillende løbende at forbedre andre menneskers hverdag”.

Kerneområder:

  • Forretnings- og systemarkitektur.
  • Rådgivning om løsningsvalg.
  • DMR-processer og partnerskabs-løsninger.
Hans Peter, IT-konsulent.

HANS PETER
IT-KONSULENT

”Det der interesserer mig mest ved at programmere, er at opbygge noget, enten fra bunden eller ved at tilpasse et eksisterende system. Du får øjeblikkeligt feedback fra systemet omkring hvorvidt ændringerne fungerer eller ej, og det tiltaler mig meget”.

Kerneområder:

  • Forretnings- og systemarkitektur.
  • Automatiseringsløsninger.
  • Skadesprocesser og -systemer.
Kasper, IT-konsulent

KASPER
IT-KONSULENT

”Det er spændende at få systemer til at tale sammen. Der er meget, man kan optimere på processer, men løsningen er stadig forskellig hver gang. Alle bruger deres systemer lidt forskelligt, og det skal vi forstå for at kunne hjælpe dem”.

Kerneområder:

  • Integrationsspecialist.
  • DevOps og systemadministration.
  • DMR-processer.
Lars, forretningskonsulent

LARS
FORRETNINGS-KONSULENT

”Jeg har siddet på den anden side, og vil gerne være med til at vise forsikringsbranchen, hvad Process Factory kan. Det er en spændende udviklingsproces, der giver mulighed for at kombinere kompetencer og viden”.

Kerneområder:

  • Analyse af forretningsbehov.
  • Identifikation af optimeringsmuligheder.
  • Kommunikation og kunderelationer.
Mads, studentermedhjælper

MADS
STUDENTER-MEDHJÆLPER

”Mine kollegaer har gjort meget for at jeg føler mig som en del af teamet. Jeg bliver dagligt udfordret, og har fået værdifuld erfaring om IT-systemer i praksis, samtidig med at jeg kan bidrage med en teoretisk viden fra studiet”.

Kerneområder:

  • Frontend-udvikling.
  • Vedligeholdelse af OneLogic-løsninger
  • Praktik-projekt.
Maja, marketingassistent

MAJA
MARKETING-ASSISTENT

”At fortælle historier er en af de mest universelle måder at kommunikere med andre mennesker på. Jeg kan også godt lide at skabe forbindelser mellem vidt forskellige koncepter og perspektiver, og udtrykke det som en helhed”.

Kerneområder:

  • Tekster og layout til hjemmesiden.
  • Kommunikation- og marketingsmateriale.
  • Professionel historiefortæller.
Max, IT-konsulent

MAX
IT-KONSULENT

”Der er et kreativt aspekt i at arbejde med teknologi, der hele tiden udvikler sig. Jeg sætter pris på den direkte kontakt med kunderne, fordi det åbner øjnene for deres problemer. Jeg oplever, at det gør os i stand til at skabe bedre løsninger sammen.”

Kerneområder:

  • Forretningsunderstøttende it-løsninger.
  • Frontend-løsninger til sagsbehandlere.
  • Projektledelse og koordinering.
Mette, forretningskonsulent

METTE
FORRETNINGS-KONSULENT

”Det er fascinerende at man kan putte data ind i en maskine, der automatisk behandler det og når det kommer ud på den anden side, har det fået ny værdi. Der er stadig meget potentiale for at udvikle og automatisere forsikringsbranchen”.

Kerneområder:

  • Forsikringsbranchens processer og systemer.
  • Forretningsanalyse og beslutningsgrundlag.
  • Projektledelse og koordinering.
Nicolai, IT-konsulent

NICOLAI
IT-KONSULENT

”Det er aldrig det samme problem. Det er altid spændende at fordybe sig i noget man ikke forstår, og derefter finde en løsning. Man kan se hvordan det hele hænger sammen, hvilket giver et større helhedsbillede og en bedre forståelse af processen”.

Kerneområder:

  • Rådgivning om løsningsvalg.
  • Integrationsspecialist.
  • DevOps og systemadministration.
Søren, IT-konsulent, Process Factory.

SØREN
IT-KONSULENT

”Det er spædende at få en ny opgave og løse den. Lidt ligesom at lægge et puslespil, hvor alting pludseligt falder på plads. Det er aldrig det samme”.

Kerneområder:

  • Softwarearkitektur.
  • In-house ekspert i backend problemløsning.
  • Forretningsunderstøttende it-løsninger.
Tina, administrativmedarbejder

TINA
ADMINISTRATIV-MEDARBEJDER

”Jeg er meget detaljeorienteret, og derfor er det skønt når alle konti stemmer overens og der er en rød tråd igennem det hele. På den måde minder mine opgaver meget om det, vores udviklere gør. For dem er detaljerne også meget vigtige”.

Kerneområder:

  • Bogføring og økonomistyring.
  • Fakturering.
  • Personaleadministration.

MØD VORES BESTYRELSE

Lars Lysdal, bestyrelsesformand

LARS LYSDAL JENSEN
BESTYRELSESFORMAND

Lars har en lang og stærk karriere bag sig fra it-organisationer i forsikringsbranchen. Indtil 2017 var Lars CIO i Alm. Brand, hvor han var ansvarlig for udvikling og implementering af selskabets it-strategi. Før det var han udviklingschef i Baltica.

Christian Rosbæk, bestyrelsesmedlem

CHRISTIAN ROSBÆK
BESTYRELSESMEDLEM

Christian har 16+ års erfaring med it-ledelse i en række virksomheder. Han har blandt andet været VP i Keylane (tidligere Schantz), CIO i EDC-gruppen og udviklingschef i Schilling. I dag arbejder han som it-chef hos Sampension.

Karsten Højer, bestyrelsesmedlem

KARSTEN HØJER
BESTYRELSESMEDLEM

Carsten har en baggrund som succesfuld iværksætter og administrerende direktør i teknologibranchen. Han var blandt andet en af grundlæggerne af Nworks, som senere blev solgt til Atea. I dag er han CEO i CapMon.