Skip to main content

Integrationsplatformen du kan have tillid til

Optimer jeres digitale processer og få mere tid til kunderne

Connector Plus er løsningen, der administrer integrationer mellem jer og forsikringsbranchens tredjepartssystemer.

Det er også en platform, der er udviklet af vores eksperter for at gøre hverdagen lettere for alle de mennesker, der arbejder i forsikringsbranchen.

Lav bedre digitale løsninger til kunderne

Forsikringskunderne kræver digitale løsninger, der er hurtige, overskuelige og nemme at bruge. Og konkurrencen er hård.

Connector Plus håndterer alle de bagvedliggende integrationer til branchen, så de fungerer gnidningsfrit sammen jeres interne digitale processer og løsninger. Spring mellemleddene over og få data direkte ind i jeres egne systemer og forretningsapplikationer.

Det betyder hurtigere svartid for jeres kunder, og bedre forudsætninger for at udvikle ambitiøse og innovative digitale løsninger.

”Process Factory tilbyder nogle ret fine integrationsløsninger, hvor de simpelthen har knækket en kode, som vi har enormt meget glæde af i det daglige.”

Få mere tid til det, der differentierer jer

Frigør ressourcer i jeres it-organisation ved at overlade den daglige drift af integrationer til os. Connector Plus gør jeres hverdag mindre kompleks, øger jeres agilitet og reducerer time-to-market for nye produkter.

Brugerstyring er også gjort nemt og overskueligt. I kan selv kontrollere adgange og følge med i ændringer via detaljerede datalogs. I undgår også flaskehalse og får stordriftsfordele fra at benytte samme løsning som mange andre i branchen.

Giv jeres medarbejdere mere tid til alt det, der differentierer jer i markedet – og skaber merværdi for kunder og aktionærer.

Styrk jeres sikkerhed – nu og i fremtiden

Connector Plus er designet med nutidens og fremtidens sikkerhedskrav for øje.

Ligesom for integrationerne, så har vi gjort det så simpelt som muligt for jer – men uden at gå på kompromis med sikkerheden.

Det betyder, at I får adgang til hele platformen med et enkelt login. I får også høj driftsstabilitet døgnet rundt, adgang til detaljerede datalogs og nem kontrol af brugere og adgange.

I behøver heller ikke at bekymre jer om tredjelandsoverførsler. Alt data i Connector Plus bliver nemlig opbevaret i Danmark gennem vores samarbejdspartner, Mentor IT.

Når teknologien udvikler sig, så sikrer vi at Connector Plus følger med de nye krav og muligheder.

Hvad er Connector Plus?

Connector Plus er en SaaS brancheløsning, hvor vi har samlet jeres license-to-operate tredjepartsintegrationer på en platform.

Det betyder, at I kan tilgå alle løsningens moduler og funktioner med et enkelt login. Connector Plus håndterer bl.a. kald til og fra eksterne services og databehandling.

Vi påtager os løbende drift, hosting, videreudvikling og funktionsberigelse af alle jeres integrationer. Derudover understøtter vi de omkring liggende forretningsprocesser, og sender data direkte ind i jeres forretningsapplikationer.

Connector Plus består lige nu af 4 moduler, som dækker nogle af de vigtigste brancheintegrationer. Vi arbejder allerede på at udvide med to af F&Ps kommende løsninger. Det er nemlig vores mål, at Connector Plus skal tilbyde forsikringsbranchen nem adgang til alle forretningskritiske tredjepartsintegrationer.

Vidste du, at Connector Plus også er bedre for miljøet? Den sparer nemlig strøm ved at genanvende it-arkitektur og strømline integrationer på tværs af selskaberne.

Admin center

Få overblikket over alle integrationsmoduler, portaler, filudvekslinger, API’er, brugeradgange og brugerroller.

DMR

Giver adgang til at håndtere udvekslingen af DMR beskeder til og fra SKAT – for at lette arbjedsprocessen for forsikringsselskabet.

DFIM

Giver adgang til automatisk tjek i fællesregisteret for ubetalte gebyrer.

Lægeattester

Giver adgang til at hente attester, journaler og røntgen løbende hos F&P og afleverer i sikker mail-postkasse.

Tandlægeattester

Giver adgang til at hente attester, journaler og røntgen løbende hos F&P og afleverer i sikker mail-postkasse.

Kommer snart

Skadehistorik

Giver adgang til at håndtere processen for ind- og udgående forespørgsler via F&Ps EDI Skadehistorik.

Opsigelse

Giver adgang til at håndtere udvekslingen af forespørgsler og opsigelser til et andet selskab via F&P.

Har du brug for mere info?