Skip to main content

Det er ikke nogen hemmelighed, at Process Factory er vokset markant på det seneste – virksomheden er faktisk tredoblet indenfor de sidste 2 år.

Flere specialister i virksomheden betyder, at vi kan hjælpe vores kunder på nye områder, men det kræver også mere af vores interne processer.

I sidste weekend tog vi derfor på en teambuilding-tur til Amsterdam for at blive skarpere på, hvordan vores nye team skaber mest værdi for vores kunder.

Nyt team, samme værdier

En Process Factory konsulent tager altid ansvar for sine opgaver. Vi er fleksible, hjælper hinanden og prioriterer nærvær til kunderne.

Det er værdigrundlaget for Process Factory, og det kommer ikke til at ændre sig. Med så mange nye teammedlemmer og roller er det dog vigtigere end nogensinde før, at vi arbejder godt sammen og har styr på de interne processer.

Turen til Amsterdam var et led i en strategi om at øge vores værditilbud til kunderne. En strategi, der bygger på at gøre alle vores forskelligheder og kompetencer til en fælles styrke.

Et stærkere team betyder, at vi kan overtage større opgaver og mere ansvar for kunderne – men uden at miste den nære kunderelation.

Nye regler og krav

Vores nye team størrelse stiller højere krav til it-sikkerhed og compliance. Vi benyttede derfor også lejligheden til awareness træning om it-sikkerhed og en dialog med hele teamet om, hvordan vi styrker vores processer på dette område.

Vi betragter compliance som et samarbejde mellem vores kunder og os som leverandør. De stigende krav rammer hele forsyningskæden, og vi er bevidste om vores rolle i den og vores ansvar overfor kunderne. Det betyder, at vi løbende er optaget af at udvikle teamet med nye processer, kompetencer og roller, så vi hele tiden er en aktiv medspiller i forsyningskæden.

Lidt hygge skal der også være plads til…

Når vi ikke havde travlt med at knække koden for, hvordan vi bedst kan servicere fremtidens forsikringsbranche, så var der også tid til en skattejagt igennem byens gader, lidt kulturelle input og den obligatoriske sejltur på Amsterdams kanaler. Der var også mange passionerede samtaler om forsikringsbranchen over god mad.